NL / FR

MUSÉE DU LOUVRE

Sinds 2015 is DS partner van het Musée du Louvre.

Een partnerschap gebaseerd op gemeenschappelijke waarden

"Het merk DS, dat de ambitie heeft om de knowhow van de Franse luxe in de autowereld binnen te brengen, deelt met het Louvre eenzelfde filosofie, namelijk het erfgoed voortdurend koppelen aan de moderniteit om zijn toekomst uit te bouwen. Onze gemeenschappelijke visie berust op de uitmuntendheid, de knowhow en de innovatie om Frankrijk over de hele wereld uitstraling te geven. Voor ons is de Piramide van het Louvre daar één van de mooiste voorbeelden van. Het leek ons vanzelfsprekend het museum bij te staan in zijn project voor de herinrichting van de ontvangstruimte onder dit ingenieuze kunstwerk. "

Yves Bonnefont, Algemeen directeur van het merk DS, partner van het Louvre sinds 2015

Een rijk erfgoed, onuitputtelijke bron van inspiratie

DS is als Parijs merk fier op zijn prestigieuze auto-erfgoed en werpt zich in de toekomst door te berusten op zijn verleden. Als partner van het Musée du Louvre biedt DS deze instelling zijn steun aan. De rijke collecties van het Louvre zijn sinds de oprichting van het museum in 1793 immers een permanente bron van inspiratie voor zijn publiek en de generaties artiesten die er hebben tentoongesteld.

Een maatschappelijk betrokken cultureel partnerschap

In het hart van Parijs op een uitmuntende plaats

Sinds 2015 is DS partner van het Musée du Louvre, het vaandel van de Franse cultuur in de hele wereld. Het merk DS deelt met het Louvre een uitmuntende en evenwichtige ambitie tussen Geschiedenis en moderniteit, belichaamt door de bekende Piramide van het museum.