NL / FR

Telemaintenance

Met Telemaintenance analyseert uw wagen zijn technische gegevens en stuurt ze desgevallend automatisch door naar uw DS Automobiles naverkoopdienst. Die kan dan contact met u opnemen en een afspraak maken

Hoe werkt Telemaintenance ?

Communicatietechnologie aan boord van uw DS
 

Via DS Connect Box stuurt uw DS technische info naar uw verdeler, die deze gegevens anders pas kan opvragen wanneer de wagen aankomt in de werkplaats. Zo kan men anticiperen op onderhoudsbeurten waardoor die sneller en efficiënter verlopen.
 

Optimale onderhoudsplanning
 

Met Telemaintenance kan uw DS zelf bepalen of hij toe is aan een onderhoudsbeurt of een noodzakelijke interventie. Daarbij wordt de nodige informatie automatisch naar DS Automobiles gestuurd om te bepalen welke actie moet worden ondernomen. U wordt dan door DS Automobiles gecontacteerd omtrent de technische staat van uw wagen en om een afspraak te maken.

Komt uw DS aanmerking?


Deze service vereist dat uw wagen is uitgerust met DS Connect Box. De service wordt automatisch geactiveerd na levering van uw wagen vanaf 11 mei 2017.
 

Hoe inschrijven op Telemaintenance?


Deze service werkt zonder abonnementskosten. Hij is gratis voor particulieren. 

Indien uw wagen is uitgerust met DS Connect Box, zal u door DS worden gecontacteerd om Telemaintenance te activeren (indien uw wagen hiermee compatibel is).