NL / FR

Wij onthalen u graag terug. Na deze uitzonderlijke periode heeft het hele team DS Automobiles BELUX het plezier u de heropening van de verkooppunten aan te kondigen. Om u in de beste omstandigheden te kunnen onthalen en u en onze DS team een optimale veiligheid te garanderen worden er specifieke en constante maatregelen getroffen.

MEER WETEN
DS Store

ALTIJD OP UW DIENST
ALTIJD OP VEILIGE AFSTAND

ONZE DS STORES ZIJN NU OPEN !

Het is met veel plezier dat we u terug verwelkomen in onze DS Stores, dit volgens de overheidsmaatregelen en volgens de aanbevelingen van de gezondheidsexperten.

Onze eerste prioriteit is de bescherming van de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers door uitzonderlijke maatregelen in te voeren in onze werkplaatsen: scheidingsmaatregelen, verplichte handschoenen, naleven van een veiligheidsafstand tussen de mensen, inclusief verruimde wachtrijen en individueel onthaal op afspraak aan de receptie van onze werkplaatsen.

Vooraleer u naar uw DS Store gaat raden wij u aan om eerst een afspraak te maken met uw DS Advisor via mail of telefoon.
Hydro-alcoolische gel wordt aan de ingang van de showrooms ter uw beschikking gesteld. Wij raden u tevens aan om uw eigen masker en balpen mee te nemen en vragen u tevens de scheidingsmaatregelen te respecteren voor de veiligheid van iedereen.

De testdrives zijn opnieuw beschikbaar met een aantal maatregelen die u zullen worden uitgelegd in uw DS Store. De wagens worden vóór en na elke testdrive volledig ontsmet.

Levering

De leveringen zijn nu ook mogelijk met respect van de scheidingsmaatregelen. Uw DS Advisor zal met u contact nemen en de procedure nauwkeurig uitleggen. 

DS cleaning

FAQ


Antwoord op je vragen

Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen we vanaf 11 mei al onze klanten, zowel professionals als particulieren, opnieuw verwelkomen in onze showrooms.

 

Uitzonderlijke maatregelen werden ingevoerd om jullie in alle veiligheid te verwelkomen. Scheidingsmaatregelen, verplichte handschoenen, naleven van een veiligheidsafstand tussen de mensen, inclusief verruimde wachtrijen en individueel onthaal op afspraak aan de receptie van onze showrooms.

 

Onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar. U kunt de contactformulieren gebruiken die beschikbaar zijn op onze website om hen uw vraag toe te sturen.

De wegbijstand werd niet onderbroken tijdens de lockdown en blijft vanzelfsprekend beschikbaar. We blijven bereikbaar op het nummer  008 00 24 24 07 07

 

Bij panne of een ongeval wordt uw wagen versleept naar uw huis als je een parkeerplaats hebt of naar de hersteldienst. We bieden u een mobiliteitsoplossing aan om u naar huis te voeren.

U kunt uw verkooppunt contacteren om de richtlijnen te kennen in verband met mogelijke herstellingen.
In geval van een totale immobilisatie van de wagen zal DS Assistance zorgen voor het takelen en het depanneren.

PSA Groupe heeft de productiefabrieken tijdelijk gesloten. Dit zal een impact hebben op een aantal aangekondigde leveringstermijnen. Uw verkooppunt zal zodra mogelijk contact met u opnemen om u in te lichten over de status van uw bestelling. Wij stellen alles in het werk om, zodra de situatie weer genormaliseerd is, opnieuw optimaal aan de slag te gaan. 

Ja, sinds 11 mei ontvangen we al onze  klanten. Wij raden u aan om een afspraak te maken met uw verkooppunt voordat u naar het atelier gaat.

 

Alle interventies kunnen uitgevoerd worden. Uiteraard geven onze ateliers voorrang aan dringende interventies om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.

Gelieve contact op te nemen met uw verkooppunt om een afspraak in te plannen.

Uw DS verkooppunt staat tot uw dienst om u te informeren, u kunt de wagen van uw keuze samenstellen in de configurator en u heeft een ruime keuze uit onmiddellijk beschikbare wagens op DS Online Store.

 

In de huidige context lanceert DS- PSA Sign, zo kan u uw bestelling van thuis uit ondertekenen via de app itsme. U hoeft enkel de app te downloaden op uw smartphone: makkelijk, snel en efficiënt!

De aangevraagde offertes via de DS Automobiles-website worden doorgestuurd naar de verkooppunten en worden door onze commerciële teams behandeld. Aarzel niet om contact op te nemen met uw verkooppunt.

NOG VRAGEN?


We zijn er om u verder te helpen.


Voor andere dringende vragen die niet beantwoord werden in bovenstaande FAQ's, kan u contact met uw verkooppunt opnemen  of onze klantenservice raadplegen op het nummer + 32 (0) 800-19550

Wij nodigen u uit om
DS Automobiles online te ontdekken :

Uw veiligheid is geen luxe. We ontsmetten uw DS.

Een veiligheidscontrole van uw wagen (20 essentiële controlepunten).
De manuele ontsmetting van uw wagen in de naleving van de gezondheidsmaatregelen.
In optie : Vervanging van uw interieurluchtfilter.

DS Online Store

Stockwagens

stap 1 : Ontdek ons gamma
stap 2 : Kies een stockwagen
stap 3 : Contacteer uw verkooppunt

DS online store

Onze showrooms

Onze showrooms

Wenst u een nieuwe wagen te kopen ?
U heeft een wagen gekocht en wenst de leveringstermijn te kennen ?
U wenst meer informatie over de DS modellen ?
U wenst een DS model te testen ?
U wenst uw DS te vernieuwen ?
Onze DS Advisors bieden u graag advies en begeleiden u bij elke stap

CONTACTEER DE DS KLANTENRELATIEDIENST

Wij nodigen u uit om de DS Klantenrelatiedienst te contacteren via ons contactformulier.

DS KLANTENRELATIEDIENST