NL / FR

BELANGRIJKE CORONAVIRUS-INFORMATIE

Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen onze verkooppunten geen klanten meer ontvangen.

Onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar. U kunt de contactformulieren gebruiken die beschikbaar zijn op onze website om hen uw vraag toe te sturen.

We hebben een collectieve verantwoordelijkheid om de mobiliteit te waarborgen voor:

Gezondheidswerkers

Openbare diensten

Klanten die hun voertuigen nodig blijven hebben om te werken, te winkelen of zich te laten behandelen

Hiertoe hebben wij een gepaste service opgezet voor het behandelen van dringende gevallen (herstellingen, ongeval, terugroepacties, levering van bepaalde wagens).

Indien je mobiliteit in het gedrang komt en je wagen een dringende interventie vereist kan u telefonisch of per e-mail contact opnemen met uw verkooppunt.

Enkel voor dringende interventies (een panne) kunt u telefonisch of per e-mail contact opnemen met uw DS Store.

U kunt de gegevens van uw DS Store terugvinden op de dealer locator pagina van onze website. 

 Heeft u een dringende vraag, dan kan U onze FAQ’s raadplegen of ons bereiken via dit formulier.

We kijken er nu al naar uit om jullie allemaal terug te zien. Zorg intussen goed voor uzelf en uw dierbaren.

Alle teams van DS Automobiles België Luxemburg.

FAQ

ANTWOORDEN OP UW VRAGEN

Zijn de showrooms van onze DS Stores geopend?

Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen onze DS showrooms geen klanten meer ontvangen. Ze blijven echter wel vanop afstand bereikbaar.


U kunt de contactformulieren gebruiken die beschikbaar zijn op onze website om hen jullie vraag toe te sturen.

Kan ik nog een wagen bestellen?

Uw DS Store blijft beschikbaar om u in te lichten, u heeft toegang tot de configurator en u kunt ook kiezen voor een stockwagen op https://www.dsautomobiles.be/nl/aankoopgids/beschikbare-wagens/beschikbare-wagens.html

Onze teams zijn ter uw beschikking.

Kan ik een commerciële offerte krijgen?

De aangevraagde offertes via de DS-website worden doorgestuurd naar de DS Store en worden door onze commerciële teams behandeld. Aarzel niet om contact op te nemen met uw verkooppunt.

Zijn er gevolgen voor de leveringstermijnen?

PSA Groep heeft de productiefabrieken tijdelijk gesloten. Dit zal een impact hebben op een aantal aangekondigde leveringstermijnen. Neem contact op met uw DS Store : hij zal u alle beschikbare info geven over uw bestelling. Wij stellen alles in het werk om, zodra de situatie weer genormaliseerd is, opnieuw optimaal aan de slag te gaan. Wij houden u op de hoogte over het verloop van onze activiteiten.

Ik heb een afspraak voor de levering van mijn wagen. Gaat deze nog door?

Gezien de omstandigheden en de maatregelen van de regering kan er geen enkele levering plaatsvinden vóór 5 april inclusief. Neem contact op met uw DS Store vanaf maandag 6 april.

Blijft de service DS Assistance bereikbaar?

De teams van DS Assistance blijven ter beschikking in geval van een geïmmobiliseerde wagen (door panne of ongeval). Meer informatie over DS Assistance : https://www.dsautomobiles.be/nl/ds-services/ds-assistancediensten.html

Mijn wagen heeft een technisch probleem. Wat kan ik doen?

U kunt uw DS Store contacteren om de richtlijnen te kennen ivm mogelijke herstellingen. Neem met hem contact op indien dringende gevallen.


Blijft het atelier geopend?

We hebben een collectieve verantwoordelijkheid om de mobiliteit te waarborgen voor:

Gezondheidswerkers

Openbare diensten

Klanten die hun voertuigen nodig blijven hebben om te werken, te winkelen of zich te laten behandelen

Hiertoe hebben wij een gepaste service opgezet voor het behandelen van dringende gevallen (herstellingen, ongeval, terugroepacties, levering van bepaalde wagens).

Ik rij momenteel met een vervangwagen. Wat moet ik doen?

Hou hem en gebruik hem gedurende de hele herstelperiode van uw eigen wagen en wacht op een seintje van uw DS Store.

Voor andere dringende vragen die niet beantwoord werden in bovenstaande FAQ's, kunt u contact met ons opnemen via onderstaand formulier.

Bent u van plan een nieuwe wagen te kopen?

U heeft uw wagen gekocht, en willen de levertijd weten?

Wilt u meer weten over de DS modellen?

Wilt u een model van het merk uitproberen?

Wilt u uw DS vernieuwen?

Onze DS Advisors bieden u graag advies en begeleiden u bij elke stap.

CONTACTEER DE DS KLANTENRELATIEDIENST

Beste klanten, 

Gezien de verplaatsingsrestricties en de gezondheidsmaatregelen die noodzakelijk om de gezondheid van onze medewerkers te beschermen, raden we u aan om ons uw aanvragen te bezorgen via het onderstaande contactformulier.

Postwisseling zal verwerkt worden maar niet prioritair. Ook de wachttijd bij telefonische oproepen kan oplopen. We danken u eveneens voor uw begrip bij een eventuele vertraging van de verwerking van uw aanvragen.

Aanvragen betreffende immobiele wagens in het verkooppunt worden prioritair behandeld.

We verontschuldigen ons voor deze uitzonderlijke en tijdelijke maatregelen.

De DS Automobiles Klantendienst