SAMENWERKINGEN
Ambassadeur Jean-Éric Vergne
PARIS FASHION WEEK® & DS Automobiles
Meer dan mode
DS Automobiles brengt met dit partnerschap een hulde aan de toewijding van het merk aan de wereld van design. Geïnspireerd door de wens om de regels te doorbreken, te verrassen, te experimenteren en te vernieuwen, versterkt deze samenwerking ook het elan dat door de Fédération de la Haute Couture et de la Mode is ingezet om richting een meer verantwoorde Paris Fashion Week® te gaan.
DS Automobiles en de modewereld zijn nauw verbonden met elkaar. Hoogwaardige materialen en unieke concepten zoals Pearl-stikwerk, Clous de Paris-geëmboste inzetstukken en stoelen met horlogebandbekleding ntvangen hoge erkenning in creatieve en innovatieve designkringen.
Officiële auto van het evenement
DS Automobiles werkt samen met Paris Fashion Week® om gasten tijdens het evenement te ondersteunen en hen in staat te stellen zich door Parijs te verplaatsen in onze elegante, gedurfde en inspirerende auto’s.
Sinds januari 2020 heeft de Fédération de la Haute Couture et de la Mode gekozen voor een geëlektrificeerd wagenpark met lage CO₂-uitstoot, bestaande uit vijftien DS 7 plug-in hybrides.
RETROSPECTIEVE
DS Automobiles voor de lens
DS CONSCIOUS COLLECTION, op de kruising van ambachtelijke knowhow en innovatie
EEN ANDERE BLIK
DS Automobiles viert de ontwerpers van morgen
Evenementen en designs
B.R.M Chronographes & DS Automobiles
Uurwerken
Onze teams werken samen met de Franse horlogefabrikant B.R.M Chronographes om onze interieurs te versieren met exclusieve horloges, in een mix van verfijning, creatieve durf en kwalitatief hoogstaande knowhow.
B.R.M. Chronographes, dat in 2003 werd opgericht door Bernard Richards, een liefhebber van fijnmechanica, produceert enkel innovatieve unieke stukken, volledig met de hand afgewerkt en op maat. De exclusieve horloges van het Franse horlogemerk voor DS Automobiles maken van elke auto een stijlvolle verschijning met een uitgesproken persoonlijkheid en een scherp ontwerp
B.R.M R180, stijl en knowhow gebundeld
Het B.R.M R180-horloge, eclusief ontworpen om het dashboard van de DS 7 te sieren, verschijnt in volle glorie uit zijn behuizing zodra uw wagen start.
Hoewel het horloge een verfijnde uitstraling heeft, is het technologisch georiënteerd: het stelt automatisch de juiste tijd in, afhankelijk van het seizoen en uw reisbestemming. Geniet van de elegantie van dit unieke uurwerk.
Focal Electra® & DS Automobiles
Een nieuw niveau van geluidscomfort
Na de introductie in het volledige DS-gamma evolueert de technologie en integreert nu 3D SOUND: FOCAL ELECTRA wordt Electra 3D by Focal en omhult u volledig met geluid via een meeslepende opstelling van 12 tot 14 luidsprekers en 690 Watt vermogen, zorgvuldig geplaatst in het interieur.
Een puurheid van geluid die nog versterkt wordt door de installatie van akoestisch glas en een body die geborgd en gelast is om alle trillingen te elimineren en u een perfect luistercomfort te garanderen.
Een samenspel van geluid, emotie en sensaties
Sinds 1979 revolutioneert Focal de wereld van audio, gedreven door passie voor muziek, innovatie en design.
In hun Franse werkplaatsen in Saint-Étienne ontwikkelen en bouwen de ontwerpteams van Focal op maat gemaakte systemen die het beste geluid bieden aan audioliefhebbers en muziekliefhebbers. Gemotiveerd door hun zoektocht naar perfectie, bieden ze premium alternatieven voor prestaties en beleving. Onze twee organisaties werken samen aan de audio-architectuur voor elk van onze ontwerpen, om elk moment van uw reis te verbeteren, met een onopvallende en elegante installatie die uitzonderlijk akoestisch genot garandeert.
DS & TOTALENERGIES
Een veelzijdig partnerschap
Een samenwerking in het teken van innovatie
In het teken van technologie en prestaties
Goede smaak // Proef de kwaliteit
Een wereld van smaken
DS & LA MALLE BERNARD
Door te focussen op een esthetische en culturele benadering van reizen, werkt DS Automobiles samen met La Malle Bernard, de oudste nog actieve fabrikant van koffers, verpakkingen en trunks in Frankrijk, en met de Franse Entreprise du Patrimoine Vivant.
Exclusieve edities van trunks die de Franse kunst van het reizen vertegenwoordigen, zijn ontworpen en vervaardigd door DS DESIGN STUDIO PARIS en La Malle Bernard. Dit design combineert de beste expertise op het gebied van luxe lederwaren in een ultra-beperkte oplage van tien personaliseerbare stuks, beschikbaar in de DS Automobiles Lifestyle-boutique.
DS & LA MALLE BERNARD
Door te focussen op een esthetische en culturele benadering van reizen, werkt DS Automobiles samen met La Malle Bernard, de oudste nog actieve fabrikant van koffers, verpakkingen en trunks in Frankrijk, en met de Franse Entreprise du Patrimoine Vivant.
Exclusieve edities van trunks die de Franse kunst van het reizen vertegenwoordigen, zijn ontworpen en vervaardigd door DS DESIGN STUDIO PARIS en La Malle Bernard. Dit design combineert de beste expertise op het gebied van luxe lederwaren in een ultra-beperkte oplage van tien personaliseerbare stuks, beschikbaar in de DS Automobiles Lifestyle-boutique.
Een reeks creaties gewijd aan de Franse Reiskunst
Na de Culinary Trunk introduceert DS Automobiles een nieuwe uitvoering: de Picnic Trunk, nog steeds met de hand vervaardigd door La Malle Bernard.
De DS Automobiles Picnic Trunk combineert premium materialen met een nappa-lederen afwerking in Pearl Grey, identiek aan de kleur uit de ESPRIT DE VOYAGE Collection, en hoogwaardig textiel aan de binnenzijde dat de panelen bedekt, vervaardigd uit houten vaten van populier.
Ook de details tonen de signatuur van vakmanschap: Clous de Paris-gegraveerde handgrepen, verzilverd sierbeslag en handgenaaide lederen handvatten. Elke trunk wordt met de hand ontworpen door de koffermakers van La Malle Bernard en vergt meerdere tientallen uren werk.
DS & LA TOUR D'ARGENT
De expressie van "art de vivre"
DS & Franse Golf Federatie
Een partnerschap in het teken van prestaties
Ter gelegenheid van de lancering van de N°4 en N°8, en om het vervoer van spelers en genodigden te verzekeren, zal DS Automobiles 20 DS N°8 ter beschikking stellen aan de organisatie van het FedEx Open de France. Op deze manier zorgt het merk voor een opvallende aanwezigheid tijdens het belangrijkste golfevenement van Frankrijk, met internationale media-aandacht.
De Franse Golf Federatie (ffgolf) kan ook rekenen op de inzet van 10 modellen uit het gamma binnen het kader van dit exclusieve partnerschap. Verschillende DS 3, DS N°4, DS 7 en DS N°8 worden vanaf november 2025 zo de officiële wagens van de ffgolf.