DS 4: UPGRADE NAAR FRENCH CLASS

De DS 4 demonstreert zijn ongelooflijke comfort en gedurfde design.
Parijs, 16 oktober 2023

"Parijs staat op zijn kop." Wanneer de grond de hemel wordt en de hemel de grond, dan glijdt de DS 4 over een wolkendek en zweeft hij over het hart van Parijs zoals we de stad nog nooit eerder zagen... In deze omgekeerde wereld vinden we een dromerig decor met luchtballonnen, vuurwerk en iconische gebouwen van waaruit men Parijs vanuit de hemel kan aanschouwen. In datzelfde decor demonstreert de DS 4 zijn excellente comfort en zijn gedurfde design. Ook zijn andere kwaliteiten vallen op: het comfort dat de cameragestuurde ophanging biedt, de geluidsisolatie, de verfijnde materialen en de allernieuwste technologieën aan boord, zoals nachtzicht.

 

De melodieën van Cheek to Cheek begeleiden zijn subtiele beweging. Het lied werd in 1935 gecomponeerd door Irving Berlin en geflankeerd door een optreden van Fred Astaire - een luchtdanser op het toppunt van zijn kunnen - en Ginger Rodgers in Top Hat, om vervolgens wereldwijde faam te vergaren dankzij Louis Armstrong en Ella Fitzgerald. De herinterpretatie met de DS 4 komt van de hand van Flavio Ibba en Paolo Fedreghini. Zij streefden ernaar om deze zachte melodie te laten samensmelten met een geruisloze wereld.

« Met 'Upgrade naar French Class' toont DS Automobiles zijn expertise op het gebied van comfort en verfijning, de onderscheidende kenmerken van de DS 4. Deze nieuwe poëtische film, waarin de DS 4 's nachts door Parijs trekt, illustreert die onderscheidende kwaliteiten. De ideale gelegenheid om nieuwe perspectieven te ontdekken op het gebied van comfort.. »

Olivier François, CEO DS Automobiles

Reizen blijft het hoofdthema van de DS 4. ‘Upgrade naar French class’ legt de focus op comfort en is de tweede film gewijd aan de compacte berline van DS Automobiles, na ‘Wanneer technologie droomt van reizen’. Die film werd in 2021 gelanceerd.

 

‘Upgrade naar French class’ introduceert ook de nieuwe signatuur van het merk. Na ‘De Avantgardistische Spirit’, dat al sinds 2014 bestaat, kleurt ‘Reizen is een kunst’ nu het logo van DS Automobiles. De nieuwe signatuur presenteert reizen als een manier van leven en een vorm van artistieke expressie. Reizen wordt zo onthuld in zijn meest creatieve, fantasierijke, nieuwsgierige vorm met als doel mensen (culturee)l te inspireren.

 

De DS 4 is de best verkochte premium compacte berline van Frankrijk in 2023 en werd al meermaals geprezen in de pers. De wagen viel ook al meermaals in de prijzen en mag zich onder meer "mooiste auto van het jaar" noemen na zijn bekroning op het International Automobile Festival 2022.